mandag den 12. november 2012

Hævnen er sød


 
For år tilbage lavede en af mine kollegaer den sygeste telefonjoke med mig en dag, hvor jeg passede telefonen i vores sekretariat. Det er en joke jeg aldrig glemmer, men også en joke som jeg ikke har fået gengældt før i dag! Min kollega har kontor i "tårnværelset", det mindste af alle kontorerne, så hvad var mere nærliggende end at fylde det med 300 balloner? Jeg tog sammen med Mads Skjern hen på arbejdet i går, og så blev vores lunger ellers sat på arbejde med at puste balloner op. Jeg har en vildt sød kollega, så han tog ballonerne med et smil, og han har hele dagen siddet på kontoret med 300 balloner, et skønt syn.

6 kommentarer:

  1. Det er altså god humor! :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke. Der var også grin og mange smil i løbet af dagen fra kollegaerne, så det var fedt :)

      Slet
  2. Tak, det var også besværet værd :)

    SvarSlet
  3. Fedt, fedt, fedt!! Det billede er bare rigtig godt!

    SvarSlet
  4. Det er god værkstedshumor som lige giver det lille ekstra i hverdagen

    SvarSlet